1. Ad Server to narzędzie, które służy do: wysyłania milionów listów reklamowychprodukcji bannerów reklamowychemisji reklam na stronach WWWrozliczania płatności za reklamę w Sieci
2. Wskaźnik CPU (Cost Per User) to: koszt, jaki ponosi użytkownik oglądając reklamykoszt pozyskania jednego nowego użytkownikakoszt, jaki ponosi użytkownik klikając w reklamy koszt utraty użytkownika
3. Najpopularniejszym rozmiarem bannera na świecie jest: 468x60 pikseli500x75 pikseli 400x50 pikseli200x50 pikseli
4. "Spam" to określenie: masowej wysyłki listów reklamowych do osób, które na taką wysyłkę nie wyraziły zgodyilości reklam, jakie serwis jest w stanie wyemitować w ciągu miesiącaśredniej długości kontaktu z bannerem przez jednego klienta nowej formy bannerów reklamowych we Flashu
5. Web positioning to działanie mające na celu: zaprojektowanie menu strony tak, aby każdy dział serwisu był odwiedzany wypozycjonowanie witryny wśród określonego grona klientówosiągnięcie wysokiej pozycji strony w wyszukiwarkachzajęcie wysokiej pozycji w sprzedaży usług lub produktów na rynku
6. Pop-under to forma reklamy, która: umieszczona jest na dolnej warstwie strony DHTMLpokazuje się w osobnym oknie, gdy otwieramy okno przeglądarkipokazuje się w osobnym oknie, gdy zamykamy okno przeglądarkipokazuje się, gdy pobieramy pocztę przez protokół POP
7. Interstitials to reklama, która emitowana jest: w postaci 3 linijek tekstu dołączanych do listów elektronicznych jako kilkusekundowy przerywnik w całym oknie przeglądarkina grupach dyskusyjnych i grupach Usenetw programach do pobierania plików z serwerów FTP
8. Objętość typowego bannera nie powinna przekraczać: 5 kb10 kb25 kb 15 kb
9. Wskaźnik CTR (Click-Through Rate) to: stosunek odsłon wybranego bannera do kliknięć wszystkich bannerówstosunek kliknięć w banner do liczby wszystkich jego odsłonstosunek kliknięć w banner do liczby kliknięć wszystkich bannerówliczba kliknięć w ciągu dnia w wybrany banner
10. Wskaźnik CPM (Cost Per Mille) oznacza: cenę emisji miliona odsłon bannerakoszt dotarcia do tysiąca odbiorców cenę tysiąca kliknięć w bannercenę emisji tysiąca odsłon bannera