1. Interstitials to reklama, która emitowana jest: jako kilkusekundowy przerywnik w całym oknie przeglądarkiw programach do pobierania plików z serwerów FTPw postaci 3 linijek tekstu dołączanych do listów elektronicznych na grupach dyskusyjnych i grupach Usenet
2. Pop-under to forma reklamy, która: pokazuje się w osobnym oknie, gdy zamykamy okno przeglądarkipokazuje się w osobnym oknie, gdy otwieramy okno przeglądarkipokazuje się, gdy pobieramy pocztę przez protokół POP umieszczona jest na dolnej warstwie strony DHTML
3. Wskaźnik CPU (Cost Per User) to: koszt pozyskania jednego nowego użytkownikakoszt utraty użytkownikakoszt, jaki ponosi użytkownik oglądając reklamykoszt, jaki ponosi użytkownik klikając w reklamy
4. Ad Server to narzędzie, które służy do: produkcji bannerów reklamowychemisji reklam na stronach WWWwysyłania milionów listów reklamowychrozliczania płatności za reklamę w Sieci
5. "Spam" to określenie: nowej formy bannerów reklamowych we Flashumasowej wysyłki listów reklamowych do osób, które na taką wysyłkę nie wyraziły zgodyilości reklam, jakie serwis jest w stanie wyemitować w ciągu miesiącaśredniej długości kontaktu z bannerem przez jednego klienta
6. Wskaźnik CPM (Cost Per Mille) oznacza: cenę emisji miliona odsłon banneracenę tysiąca kliknięć w bannerkoszt dotarcia do tysiąca odbiorców cenę emisji tysiąca odsłon bannera
7. Web positioning to działanie mające na celu: zaprojektowanie menu strony tak, aby każdy dział serwisu był odwiedzany wypozycjonowanie witryny wśród określonego grona klientówzajęcie wysokiej pozycji w sprzedaży usług lub produktów na rynkuosiągnięcie wysokiej pozycji strony w wyszukiwarkach
8. Najpopularniejszym rozmiarem bannera na świecie jest: 468x60 pikseli400x50 pikseli500x75 pikseli 200x50 pikseli
9. Wskaźnik CTR (Click-Through Rate) to: stosunek kliknięć w banner do liczby kliknięć wszystkich bannerówstosunek odsłon wybranego bannera do kliknięć wszystkich bannerówliczba kliknięć w ciągu dnia w wybrany banner stosunek kliknięć w banner do liczby wszystkich jego odsłon
10. Objętość typowego bannera nie powinna przekraczać: 10 kb5 kb15 kb25 kb